Сва возила на свету би могла да се покрећу хиљадама година само од проводника електромагнетних таласа. Више од 80 година је познато да се космички зраци (електромагнетно зрачење) могу искористити за напајање читавог света. Довољна је једна антена као електромагнетни проводник који претвара радио таласе у струју.Тако је Никола Тесла 1931. године уз подршку Pierce-Arrow Co. и GeneralElectric-a заменио бензински мотор са наизменичним електричним мотором од 80 коњских снага који нема спољни извор струје. Тесла је тада купио 12 вакуумских цеви, неколико жица и различите отпорнике и спојио их у коло дуго 60 цм, широко 30 цм и високо 15 цм, заједно са две шипке од по 7,5 цм које су вириле из кола. Он је сео у аутомобил, гурнуо шипке у коло и рекао: „Имамо струју“. Тесла је недељу дана возио аутомобил без бензина и то брзином до 135 км/х. Пошто наизменични мотор може да ради само на наизменичну струју, обичан акумулатор аутомобила не може да се користи као извор струје јер даје само једносмерну струју. Шта је онда покретало Теслин наизменични мотор? Покретало га је електромагнетно зрачење које је Тесла назвао бесплатним извором енергије који је присутан свуда у неограниченим количинама.Тесла је користио антену да ухвати ту бесплатну енергију и могао је да вози аутомобил сатима без допуњавања, не бринући се да ли ће остати без горива.Он је такође навео да би на овај начин могли да се покрећу и авиони и бродови. Теслин експеримент је 1931. године доказао да нам бензин уопште није потребан, а ми 80 година касније и даље користимо бензин и нафту и загађујемо околину. Наравно, потпуно је очигледно зашто ова возила никада нису заживела. Чињеница је да ни нафтне компаније ни електричне компаније нису могле да зараде од ових аутомобила. Чак ни власти нису могле да зараде од тога. С друге стране, на бензин се и дан-данас плаћају акцизе.
Webtribune.rs
EVO ZAŠTO JE PROPAO OVAJ GENIJALNI IZUM: Tesla je tridesetih godina prošlog veka napravio bežični automobil
Нема коментара:
Постави коментар
Одобравамо умесне, кратке, и аргументоване коментаре